مشکلات بیلد 11082 ویندوز 10

مایکروسافت طی هفته ی پیش ، بیلد 11082 ویندوز 10  را منتشر کرد. در این بیلد، شاهد ویژگی جدیدی نبودیم و ظاهرا مایکروسافت تنها بر روی رفع ایرادات باقی مانده سیستم عامل و همچنین افزایش سرعت آن و بهبود آن تمرکز کرده بود. اما قطعا در هر نسخه پیش نمایش، مشکلاتی نیز وجود دارد.

از زمان عرضه ویندوز ۱۰ به صورت رسمی، مایکروسافت پروژه اینسایدر ها را ادامه داده است و تا کنون، به طور مداوم شاهد بیلد های جدیدی برای ویندوز ۱۰ بودیم. جدید ترین این بیلد ها، بیلد ۱۱۰۸۲ است که امروز برای حلقه فست اینسایدر های ویندوز ۱۰ منتشر شد. این بیلد، بیلد خوبی است ولی ویژگی جدیدی ندارد و برخی از مشکلات بیلد های پیشین در آن رفع شده است. اما برخی مشکلات نیز، به آن افزوده شده است، در ادامه سعی دارم تعدادی از مشکلاتی که خودم تجربه کردم و مشکلاتی که سایر کاربران در بخش فیدبک به آنها اشاره کردن رو بررسی کنم:

  • بسته های زبانی در این بیلد نصب نمی شوند و هنوز راه حلی برای این مشکل مشخص نشده است؛
  • در هنگام کپی کردن، جا به جا کردن و یا پاک کردن فایل ها، تاریخچه انتقال نشان داده نمی شود؛ این موضوع بخصوص در فایل های حجیم ما را دچار مشکل میکند چرا که امکان لغو این عملیات را نداریم ( مهندس ملاحسین و من هر دو این موضوع رو تجربه کردیم ) این ایراد چیزی نیست که بتوان بیش تر از یک هفته آن را تحمل کرد برای افرادی مانند ما که روزانه دست کم 12 ساعت با لپ تاپ مشغول به کار هستیم.
  • در این بیلد، نرم افزار های پیشفرض به حالت اولیه تغییر پیدا کرده اند. بدین شکل، نرم افزار پیشفرض پخش فیلم ها و آهنگ ها به ویندوز مدیا پلیر تغییر کرده است. اما خوشبختانه، شما از طریق کرتانا و یا تنظیمات، می توانید این نرم افزار های پیشفرض را به دلخواه تغییر دهید. جالب اینجاست امروز تجربه کار با Internet Explorer رو هم داشتم بخاطر همین مشکل 

این مشکلات، چیزی نیست که انتظار میرفت در این نسخه وجود داشته باشد و احتمالا مایکروسافت این مشکلات را در بیلد بعدی یا از طریق یک به روز رسانی کوچک برطرف کند. آیا شما بیلد جدید را دانلود کرده اید؟ از تجربه خود در کار با آن به من بگویید.

منتظر نظرات شما هستم smile

درباره نویسنده

ساسان سلام زاده هستم متولد 1368، دانشجوی ارشد هوش مصنوعی. برنامه نویس، طراح وب. یکی از رویاهای کودکیم ساخت یک ربات دستیار هست چیزی که بتونه ۹۰٪ کارهای روزانه رو انجام بده، یه استارت هایی در این خصوص زدم...

2 دیدگاه

شما میتوانید برای این مطلب دیدگاه ارسال کنید.


  • سلام،
    مهندس دیگه چیزی واسه مطرح کردن نذاشتی !
    همه ی مشکلات به کنار ، مشکل نشون ندادن کپی ، حذف ، انتقال خیلی رو اعصابه !!!
    دیروز 2.5 گیگ فایل رو اشتباهی کپی کردم و بخاطر مشکل این بیلد ویندوز 10 تنها کاری که تونستم انجام بدم این بود که منتظر باشم کپی تموم بشه و بعد از اتمام کپی فایل های اشتباه کپی شده رو حذف کنم !
    این مشکل چیزی نبود که مایکروسافت به همین راحتی از کنارش رد بشه و بزاره این همه مدت پا برجا بمونه !

    شاهین ملاحسین 8 سال قبل پاسخ


    • دقیقا من جند روزی هست هرروز چک آپدیت میزنم اما خبری نیست.
      تنها موردی که بود آپدیت Defender بود که امروز انجام شد. :-)
      امیدوارم که سریعا در این خصوص حتما یه راه حلی ارائه کنن. تا مجبور به Restore کردن به ورژن قبلی نباشیم!

      Se7eN 8 سال قبل پاسخ


یک پاسخ ارسال کنید.


9 + هفت =